امیررضا واعظی آشتیانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: قبل و بعد از جراحی مجتبی جباری، صحبت ها و شایعات فراوانی پیرامون این بازیکن و وضعیت قراردادش با استقلال مطرح شد که ما نیز موضع خود را به صراحت از طریق سایت باشگاه اعلام کردیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: جباری در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می کند و پس از طی این دوران و کسب آمادگی، دوباره در خدمت تیم خواهد بود.
واعظی آشتیانی همچنین درپاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت حضور محسن یوسفی در این تیم تاکید کرد: نه باشگاه استقلال و نه باشگاه صبای قم نمی توانند در زمان حضور این بازیکن در استقلال ایجاد مشکل نمایند.همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده ایم این ستاد کل نیروهای مسلح است که درباره یوسفی نظر می دهد.
وی با اشاره به حضور نداشتن یوسفی در تمرینات استقلال یادآور شد: یوسفی به دنبال انجام کارهای اداری خود می باشد و هفته گذشته تنها برای تجدید دیدار با دوستان و هم تیمی های سابق خود در تمرینات حاضر شده بود.
مدیرعامل استقلال تهران درخصوص بازی روز دوشنبه تیمش در مقابل سایپا نیز تصریح کرد: هر چند که مراتب اعتراض خود را نسبت به ساعت برگزاری این دیدار اعلام کرده بودیم، با این حال امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
واعظی آشتیانی در پایان گفت: حواشی بازی سال گذشته این دو تیم فراموش شده است و استقلال و سایپا در بازی رفت خود در فصل نهم تنها برای ارائه یک بازی زیبا و به دور از جنجال به میدان می روند.

دسته ها : لیگ برتر
X