"حمید سجادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سازمان تربیت بدنی در حال بررسی بودجه سال آینده دستگاه ورزش کشور است و تاکنون در جلسات تخصصی که به همین منظور تشکیل شده در خصوص کاهش بودجه هیچ فدراسیونی صحبت نشده است.
وی با تاکید بر این که تمام تلاش سازمان برای کسب یک درصد بودجه عمرانی دولت برای توسعه ورزش است، گفت: اگر این امر تحقق یابد، ورزش ایران به صورت کلی متحول می شود.
رئیس مرکز ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: برای نیل به این هدف با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تعامل هستیم و امیدوارم برای نجات ورزش کشور در مدت بررسی بودجه سال آینده در خانه ملت با آنان به توافق های لازم دست یابیم.
وی در خصوص نشست کارشناسی با فدراسیون های ورزشی، افزود:‌ با تمام فدراسیون ها نشست های کارشناسی را برگزار کرده ایم و فدراسیون ورزش های همگانی نیز آخرین این فدراسیون ها بود.
سجادی در مورد فدراسیون ورزش های همگانی، گفت: فدراسیون ورزش های همگانی باید مشخص کند که می خواهد در بعد قهرمانی فعالیت کند یا همگانی که در این صورت باید در اساسنامه و شرح وظایف این فدراسیون تغییراتی بوجود آید تا بهتر بتواند به وظایف اصلی خود عمل کند.
دسته ها : لیگ برتر
X