سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان پس از شکست در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: از اینکه تیم کشورم موفق به کسب عنوان نخست بازی‎ها شد، خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوتسا ست‎کوویچ یکشنبه شب پس از پایان دیدار نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در ایتالیا گفت: از اینکه تیم کشورم و بازیکنان هموطنم موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند خوشحال هستم اما از این هم ناراحتم که چرا پسرانم ( تیم ایران) در کسب جام قهرمان ناکام ماندند؟

وی که در نشست خبری بعد از دیدار با صربستان صحبت می‎کرد در خصوص این بازی ادامه داد: می‎‌دانستم که دیداری سخت پیش رو خواهیم داشت. اما صرب‎ها در این بازی انگیزه بهتری داشتند و تهاجمی‎تر و قوی‏‎تر از ایران کار کردند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در هر حال من به کادر مربیگری تیم ایران و همچنین بازیکنانم تبریک می‎گویم چون عملکرد خوبی داشتند.

ست‎کوویچ همچنین تاکید کرد که تیم‏های شرکت‏کننده در این رقابت‏ها واقعا در سطح بالایی قرار داشتند.

سال افزون: برای مربی تیمم متاسفم!

فرهاد سال افزون کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کشورمان نیز در این نشست خبری اظهارداشت: به بازیکنان صربستان به خاطر کسب عنوان قهرمانی جهان و بازی خوبی که مقابل ارائه کردند تبریک می‎گویم.

وی با تاکید بر اینکه از شکست تیمش در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان و ناکامی از دستیابی دوباره به مدال طلا این بازی‎ها ناراحت است تصریح کرد: برای مربی تیمم متاسفم که نتوانستیم برنده دیدار سرنوشت‎ساز مقابل صربستان در مرحله فینال باشیم.


دسته ها : والیبال
X